piątek, 23 czerwca 2017

Zuri Tibby - wywiad

Nazywa się Zuri Tibby, ma 21 lat i jest z Florydy. Jest ona pierwszą czarnoskórą spokedmodel pracującą dla Victoria's Secret Pink od Sierpnia 2016 roku, była tak życzliwa, aby poświęcić mi trochę czasu i odpowiedzieć na moje pytania.




Zostałaś odkryta w centrum handlowym, czy możesz mi powiedzieć jak to się stało? 
Zostałam odkryta w centrum handlowym kiedy moja agencja-matka (Zodiac Mother Management) podeszła do mnie, dała mi wizytówkę i zapytała, czy jestem zainteresowana modelingiem. 

Od kiedy myślałam o zostaniu modelką i dlaczego?
Nigdy tak naprawdę nie myślałam o zostaniu modelką, ale moja rodzina zawsze mi mówiła, że powinnam w to iść. 

Jeśli nie zostałabyś modelką, jakiej pracy chciałabyś się podjąć? 
Gdybym nie była modelką byłabym w szkole! Może jako psycholog.

Który cel chciałabyś zrealizować w życiu, lub najbliższej przyszłości? 
Cel, który chcę zrealizować w najbliższej przyszłości to zapisać się do szkoły zaocznej i uzyskać dyplom.

Jakie napotkałaś trudności kiedy wchodziłaś w branżę, i jak je pokonałaś? 
Niektóre trudności napotkane w branży to odrzucenie, ponieważ tak się często dzieje. Pokonałam to, poprzez nie brania tego do siebie.

Czy uważasz, że przemysł mody jest dyskryminujący, albo rasistowski?
Uważam, że świat mody włącza w pracę więcej modelek o różnych kolorach skóry, rozmiarach bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej.

Jak zaczęłaś pracę z Victoria's Secret Pink? 
Zaczęłam pracę z Victoria's Secret Pink po tym jak poszłam na casting. 

Jedno słowo, które opisze twój pierwszy Victoria's Secret Fashion Show? 
Niezastąpiony! Pierwszy raz nigdy się nie powtórzy.

Która z modelek Victoria's Secret jest twoją ulubioną? 
Moją ulubioną modelką Victoria's Secret jest Jasmine Tookes.

Twój ulubiony wykonawca na następnym Fashion Show?
Zdecydowanie RIHANNA!

Twoja poranna i fitness rutyna?
Moją poranną rutyną jest wstanie, zrobienie kawy i wyjście z psem. Moją fitness rutyną są ćwiczenia z moim trenerem.

Twoje wskazówka pielęgnacyjna?
Wskazówka pielęgnacyjna ja robię to zawsze. Zmyć dokładnie twój makijaż przed pójściem spać, i miej zawsze przy sobie krem z filtrem!

Twoje ulubione marki? 
Moje ulubione marki to Chanel, Alexandre Wang, i Givenchy.

Twoje ulubione miejsce na całym świecie?
Nowy Jork! 

Twoje ulubione danie?
Ostrygi.

Wielkie podziękowania dla Zuri za jej odpowiedzi! 
Znajdziesz ją tutaj 
Instagram & SnapChat: AngelZuri 



źródło: https://twitter.com/vsactu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz