poniedziałek, 5 czerwca 2017

Modeling? Samoakceptacja? JAK?

Wielokrotnie na ask'a dostaję pytania typu "jak zostać modelką?", "jestem brzydka i nie wyglądam jak np. Stella, czy Gigi. Co mam zrobić?". 

Może przejdźmy do początku. Pierwsze co musisz zrobić to zaakceptować siebie samą. Bez tego nie osiągniesz sukcesu, nikt nie chce współpracować z niepewnymi dziewczynami z kompleksami.

Kilka porad jak zaakceptować siebie

1. Odsuń od siebie osoby, które ściągają Cię w dół.
2. Staraj się znaleźć w sobie pozytywy.
3. Naucz się przyjmować komplementy, bo nie każdy kto je tobie mówi musi mieć z Ciebie przysłowiową "bekę". 
4. Przestań porównywać się do innych, każdy jest inny i to czyni nas wyjątkowymi, każdy ma swoje wady i zalety, ale lepiej pielęgnować zalety prawda? Porównywanie się z kimś wprawi Cię w jeszcze większe kompleksy, jednak jeżeli znajdujesz w sobie ciągle wady, zamiast siebie ciągle krytykować postaraj się je usunąć. Uważasz, że masz o kilka kilogramów za dużo? Idź do dietetyka i zacznij ćwiczyć. 
5. Każdego ranka stań przed lustrem i powiedz sobie komplement, a z każdym dniem dodawaj o jeden więcej. Np.
 dzisiaj powiedz sobie "jestem ładna", a następnego dnia "jestem ładna i mam super figurę". Zobaczysz pomoże!


Co powinna wiedzieć dziewczyna startująca w karierę modelki?
Musisz mieć od 14 - 22 lat,

○ Wzrost 
dla dziewczyn:
min. 173 cm max. 183 cm
dla chłopców: 
min. 185 cm max. 193 cm

○ Idealne wymiary to 90 cm - 60 cm - 90 cm (mierzymy biust - talia - biodra) 
jednak wiadomo, że nie każda dziewczyna jest w stanie osiągnąć takie wymiary z wielu przyczyn. 
przykładowe wymiary profesjonalnych modelek:

81-58.5-84 cm - Stella Maxwell 
86-61-89 - Adriana Lima 

Pamiętaj jednak, że idealny wzrost, czy wymiary to nie wszystko. Liczą się też zadbane i zdrowe włosy, czy zdrowa cera. 
Tutaj kilka słów motywacyjnych od MALVIA
"Nie wspominamy o szczególnych wymogach związanych z urodą, gdyż jest ona pojęciem subiektywnym. Z naszego doświadczenia – modelce bardziej niż “bycie ładną” w karierze pomaga łut szczęścia. I tego właśnie Tobie życzymy!
Na koniec warto jeszcze dodać, że nie powinnaś/eś się zrażać, jeśli jakiś kompleks (typu: za szerokie biodra, krótkie włosy, problemy z cerą) odbiera Ci pewność siebie i blokuje w zgłoszeniu na casting. Wyślij nam swoje (naturalne!) zdjęcia, a my podpowiemy Ci, co możesz zrobić aby pozbyć się problemu, kompleksu. Może nawet przekłujemy “wadę “ (odstające uszy, za duży nos, piegi) w zaletę – cechę charakterystyczną z którą podbijesz świat." 

Zo Nowak zaczęła karierę stosunkowo późno bo w wieku 18 lat, a mimo to i tak osiągnęła sukces! Jaki? Sesja dla Victoria's Secret PINK, czy bycie na okładce Vogue'a! Która dziewczyna by o tym nie marzyła? Pamiętaj, że musisz być naturalna i pewna siebie, a na pewno odniesiesz sukces! 

Zo Nowak mówi:

"Zaczęłam marzyć o karierze modelki, kiedy miałam 14 lat, czyli stosunkowo wcześnie. Wtedy problemem była szkoła. Rodzice nie chcieli, bym wówczas trafiła do modelingu. Minęło kilka lat. Skończyłam liceum, zdałam bardzo dobrze maturę i dostałam się na romanistykę. Gdy już pogodziłam się z tym, że nie będę modelką, odezwała się do mnie na Facebooku dziewczyna z Gniezna, Ola. Kojarzyła mnie z kościoła. Napisała, że jestem przepiękną dziewczyną i że mam potencjał, by zostać modelką. Wydawało mi się wtedy, że jest na to już trochę za późno i że straciłam odpowiednią figurę. Ola wysłała jednak moje zdjęcia do Avant Models i wkrótce potem podpisałam z tą agencją umowę.".

Oczywiście nie nastawiaj się od razu na same sukcesy. 
No nie tak, że przychodzisz do agencji i już błyszczysz uh, ah, eh. Aby zostać zauważoną przez np. Paryskie domy mody, czy Hollywoodzkie pisemka i marki, musisz zdobyć dobre i bogate portfolio, a zarazem dobrą opinię u projektantów. Nie zrażaj się od razu, bo wiele modelek musiało poczekać na sukces, albo na dzień, w którym zaczęły "błyszczeć" przykład to na przykład Sara Sampaio, Barbara Palvin, czy Georgia Fowler. 

Pamiętaj jednak by nie robić tego na siłę. Nie jest to coś co jest pisane każdej dziewczynie. 

Jednym z często zadawanych pytań jest również jak zostać zauważonym. Nie ma na to reguły, a tym bardziej nie możemy na to wpłynąć. Osób poszukujących New Face jest wiele, a każda z nich ma inny gust. 

Co zrobić aby upodobnić się do sławnych Top Modelek? 
Nic! Każdy powinien być inny i to jest cenione w modzie, jednym spodoba się kamienna twarz modelki, a innym promienny uśmiech. Bądź sobą, a na pewno zajdziesz daleko. Nie zmieniaj się, bo chcesz zostać modelką. W świecie mody poszukiwana jest oryginalność. 

Na koniec dodam parę filmików od agencji, które może niektórym z Was pomogą: 






Post krótki, ale zwięzły i na temat :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz